Levering og Reklamation

Fragt og levering
Bestilte varer leveres straks efter, at betalingen er registreret - såfremt varerne er på lager.
Beløbet hæves dog først ved afsendelse.

Forsendelsespris
Uldfisken følger GLS gældende priser for forsendelse. Se disse på www.gls.dk

Lagerpolitik
Hos Uldfisken bestræber vi os på, at have de viste varer på lager.
Skulle det imidlertid ske, at vi ikke har en given vare eller det ønskede antal på lager, kontakter vi dig straks via e-mail eller telefon for yderligere aftale.

Reklamationsret
Der gives efter købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer.
Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet som er opstået indtil 24 måneder efter købet.
Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Du skal reklamere indenfor rimelig tid efter, du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder, anses reklamationen altid for værende rettidig.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, hvis reklamationen er berettiget.
Når du ønsker at reklamere over et produkt, kan det indleveres i butikken eller indsendes til os på denne adresse:

Uldfisken, Gråbrødrestræde 3, 8900 Randers

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge følgende:
1) En seddel, der forklarer manglen/fejlen på varen
2) Dit telefonnummer og e-mail adresse
3) Returadresse hvortil vi skal sende varen efter endt reklamationsbehandling